top of page
  • Helena Livaić

Razgovor s profesoricom Teom Kupak

1. Koja Vam je najljepša uspomena iz gimnazije? Najljepša uspomena je sigurno dugogodišnje prijateljstvo – moja je sadašnja najbolja prijateljica sjedila sa mnom u istoj klupi četiri godine. 2. Što biste savjetovali srednjoškolskoj sebi? Savjet bi bio da se svakako manje opterećujem ocjenama i 'nepravdama'.


3. Koji Vam je bio najgori, a koji najdraži predmet?

'Najomraženiji' predmeti su mi bili Matematika, Hrvatski jezik i Kemija, a najdraži predmeti su mi bili Biologija, Likovna umjetnost i, naravno, Engleski jezik.   


4. Navedite pet karakteristika vaših najdražih profesora.

Cijenim stručnost, dosljednost, pravednost, susretljivost i 'ljudskost'


5. Navedite pet karakteristika koje niste baš cijenili kod profesora. Manje cijenim ljude sa suprotnim karakteristikama od ovih koje sam navela.


6. Radite li s nekim tko Vam je predavao? Kakav je osjećaj?

Ne provodim puno vremena u zbornici, rad jednostavno nije koncipiran na taj način – ali bojim se da su se moje srednjoškolske slutnje pokazale istinitima, a ljudi koji su savjesno obavljali svoj posao tada, na jednaki su ga način obavljali i odnosili su se prema novim učenicima jednako korektno kao i prema meni kao učenici.


7. U kojoj ste klupi sjedili?

U prvom sam razredu sjedila u drugoj klupi do zida (bila je to sadašnja učionica 1), a kasnije druga klupa do prozora, pa onda još malo dalje...treća ili četvrta klupa do prozora.


8. Imate li savjet za preživljavanje gimnazije? Jeste li varali u školi?

Svakako treba istaknuti da se može preživjeti – evo tu smo, a neki od nas se trude učiniti to iskustvo manje traumatičnim za one koji su sada u našim klupama. Bilo je teško, puno smo radili... čitali, učili, vježbali. Nije bilo olakotnih okolnosti – mogli smo biti pitani sve predmete koje smo imali po rasporedu i pisati neograničeni broj testova – sva su ispitivanja mogla biti nenajavljena. I nije bilo dostupnosti interneta i instant rješenja kad god bismo to poželjeli. No, bila su to neka druga vremena – neusporedivo je sa sadašnjim načinom življenja i dostupnom tehnologijom. Mislim da nije bilo varanja  na testovima na načine na koje se to možda danas događa. Osobno se nisam time bavila, ali smatram da bi se danas (zbog pravednijeg sustava) i općenito zdravijeg pristupa životu trebalo onemogućiti zloupotrebu mobitela u školama.

     

9.  Osjećate li nostalgiju?

Ne osjećam nostalgiju, ne u smislu na koji vjerojatno misliš. Najljepše iskustvo školovanja u mojem je slučaju bilo razdoblje osnovne škole – gimnazijske dane, nažalost, ne pamtim s istom vrstom nostalgije.   


10. Da niste profesorica engleskog jezika, što bi ste bili?

Moja su velika ljubav životinje svih vrsta i veličina – posebno mjesto zauzimaju psi i mace, pa eto, odgovor se sam nameće: možda bih bila veterinar.


11. Neka učenička izjava koja vas je najviše nasmijala?

Teško je izdvojiti nešto posebno...možda situacija kad je jedan učenik uhvaćen kako se gleda u ogledalo za vrijeme nastave i njegova izjava da provjerava frizuru i je li sve na mjestu.


12. Poruka ili savjet za kraj?

I kad vam se čini da ste zapeli i da se ne može naprijed, uvijek se nađe neko rješenje. I na kraju će sve biti dobro.


2 views

Recent Posts

See All

Razgovor s profesoricom Marijom Jazvić

1. Koja Vam je najljepša uspomena iz gimnazije?  Nemam najdražu uspomenu, zato što ih je bilo doista puno. Išla sam u super razred, mi se...

Comments


bottom of page