top of page
  • Petra Prosoli

Iskra Majsec - učenica generacije 2020./2024.

Razgovarali smo s Iskrom Majsec, učenicom 4. b razreda i jednom od dvoje učenika generacije 2020. - 2024. Tu titulu dijeli s razrednim kolegom Matkom Brekalom. Svestrana Iskra trenira karate, izvrsna je učenica, sudjeluje na brojnim natjecanjima - na školskim sportskim natjecanjima iz atletike, rukometa, futsala i crossa, svake godine sudjeluje na županijskom natjecanju iz geografije. Članica je Karate kluba Samobor. Prošle je godine izborila je crni pojas, a nada se da će ove godine izboriti normu za svjetsko prvenstvo (kvalifikacije počinju u 6. mjesecu, kad su mature).


1. Koje su bile tvoje reakcije kad si saznala da si maturantica godine?

Bilo mi je drago čuti jer to znači da se sav moj trud u školi i u sportu isplatio, da netko to cijeni, da nije samo škola u pitanju, nego i sportski uspjesi u školi i izvan škole.





2. Koje su bile tvoje ključne strategije za uspjeh u školi?

Za ispite je uglavnom bitno da znate što otprilike koji profesor traži i koje su stvari bitnije i onda se prema tome pripremat’ i krenut se pripremat’ na vrijeme s obzirom na vaše mogućnosti pamćenja i vježbati što više. Sam sebe ispitivati neka pitanja nakon što završiš s učenjem da vidiš jesi li sve dobro naučio.


3. Kako usklađuješ školske obaveze da drugim aktivnostima i interesima izvan škole?

Mislim da ako se sve dobro organizira, sve se stigne, jer se ne morate probuditi ujutro jako rano da bi sve stigli, nego se probudite i niste na mobitelu nego odete odmah napraviti nešto za školu, pa onda imate vremena i za ostale aktivnosti.

Općenito, imam svaki dan treninge, znači pet puta tjedno, vikendom nemam. Vikendom je ponekad natjecanje. Kad imamo neko bitno natjecanje, npr. sad uskoro državno, onda imam tri puta tjedno po dva treninga, ujutro i navečer, ako sam popodne, a ako sam ujutro onda jedan poslije škole, a drugi navečer.



4. Koja ti je bila najveća motivacija tijekom školovanja?

Nekakav, recimo, osjećaj zadovoljstva kad napraviš nešto i znaš da si se potrudio pa dobiješ nekakvu zasluženu nagradu, iako je to na primjer ocjena, pohvala… svejedno ti znači.


5. Neki savjet za preživljavanje srednje škole?

Moj savjet je da je organizacija vremena najbitnija i da se onda sve stigne, ali se treba naći ravnoteža između učenja i slobodnog vremena jer ako samo učiš nećeš biti sretan. Na primjer, odlazak s prijateljima van će te opustiti i razbistrit ćeš glavu pa će ti poslije učenje biti lakše.


6. Koji su ti bili omiljeni predmeti u srednjoj?

Jako volim kemiju i biologiju pa mi je to bilo najdraže. I, naravno, geografija, to mislim da je svima.


7. Kako se osjećaš zbog završetka srednje škole?

U jednu ruku mi je žao, ali mi je i drago. Drago mi je zato što znam da završavam jedan put i neću više morati učiti sve one stvari koje me ne zanimaju, nego ću se samo orijentirati na ono što me zanima, u budućnosti.


8. Kakvi su ti planovi za budućnost?

Želim upisati molekularnu biologiju ili studij medicinske biokemije.


9. Koji savjet bi dala sebi u prvom razredu gimnazije?

Da se ne stresiram previše oko nekih stvari za koje se ne trebam stresirati, da dam maksimum u stvarima u kojima je to potrebno, da se ne mučim oko stvari koje nisu toliko bitne i da prihvatim pomoć s bilo koje strane ju dobijem.


10. Neko najdraže sjećanje? Po čemu ćeš pamtiti ovo srednjoškolsko razdoblje?

Druženje s prijateljima, maturalac, naravno, i neki izleti i trenutci na nastavi koje zapamtiš, neki opušteniji sati s profesorima jer i njih malo bolje upoznaš i zbližite se i to ti ostane za cijeli život.



11 views

Commentaires


bottom of page